خدمات مرجع مجازی کتابخانۀ مرکزی با هدف گسترش و بهبود خدمات مرجع و اطلاعرسانی کتابخانه و تسریع در پاسخگویی به نیازهای کاربران و در دسترس قراردادن اطلاعات برای کاربران کتابخانه راهاندازی شده است.
خدماتی که ارائه می شود شامل:
- راهنمایی کاربران در استفاده از کتابخانه و خدمات آن
- راهنمایی استفاده از نرمافزار کتابخانهای، پورتال و پایگاههای اطلاعاتی در یافتن منابع مورد نیاز کاربران.
- راهنمایی در بازیابی مقالات و در صورت نیاز بازیابی و ارسال آن از طریق ایمیل به کاربران
- اطلاعرسانی در مورد دسترسی به انواع منابع دیجیتال
- راهنمایی و پاسخگویی دربارۀ مانده اعتبار کاربر در استفاده از منابع الکترونیکی (که به شارژ اعتبار نیاز دارند)
- راهنمایی و پاسخگویی از طریق ایمیل و شبکههای اجتماعی و یا تلفنی
- با عضویت در کانال اطلاعرسانی پورتال، پایگاههای اطلاعاتی و تآمین منبع، libuma@ و کانال کتابخانه به آدرس lib.uma@ میتوانید از اطلاعات مربوط به هر کدام استفاده کرده و پرسشها و مسائل خود را مطرح و رفع نمایید.
سوالات متداول پرسش از کتابدار پیگیری پرسش