یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
 
کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی

تسویه حساب

۱- مراجعه به سیستم گلستان و انجام تسویه حساب با بخش امانت کتابخانه

۲- تحویل کتب امانی به بخش امانت

۳- واریز جریمه دیرکرد درصورت دیرکرد کتاب (۵۰۰ ریال به ازای هر روز دیرکرد از طریق پرداخت انلاین

۴- تحویل کارت غدیر به بخش منابع الکترونیک و نشریات چاپی (در صورت عضویت)

۵- حضوری: مراجعه به بخش مرجع و تحویل مدارک زیر(مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی) :

الف. یک جلد پایاننامه+ یک عدد سی دی حاوی فایل (۲۰۱۰, ۲۰۰۷) wordو  Pdfپایاننامه (با قید کد دانشجویی،کد رهگیری ثانویه و نام دانشجو)+ دو عدد قاب سی دی کریستال؛غیر حضوری: ثبت فایل ورد و پی دی اف پایاننامه در ایرانداک+ ارسال فایل ها به ایمیل سازمانی aheidarivand@uma.ac.ir+ تایید نهایی توسط کتابخانه (تلفن بخش: ۰۴۵۳۱۵۰۵۷۹۸)

ب. ارائه کد رهگیری پروپوزال (بعد از تایید پروپوزال از بخش پایگاه ثبت پایاننامه سایت ایرانداک به آدرس http://sabt.irandoc.ac.ir/login.aspxدریافت می­شود)

ج. ارائه کد رهگیری پایاننامه (بعد از دفاع از سایت ایرانداک دریافت می شود)

د. ارائه برگ تحویل پایاننامه (فرم ۱۸)