۱- مراجعه به سیستم گلستان و انجام تسویه حساب با بخش امانت کتابخانه
۲- تحویل کتب امانی به بخش امانت
۳- واریز جریمه دیرکرد درصورت دیرکرد کتاب (۵۰۰ ریال به ازای هر روز دیرکرد از طریق پرداخت انلاین
۴- تحویل کارت غدیر به بخش منابع الکترونیک و نشریات چاپی (در صورت عضویت)
۵- حضوری: مراجعه به بخش مرجع و تحویل مدارک زیر(مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی) :
الف. یک جلد پایاننامه+ یک عدد سی دی حاوی فایل (۲۰۱۰, ۲۰۰۷) wordو Pdfپایاننامه (با قید کد دانشجویی،کد رهگیری ثانویه و نام دانشجو)+ دو عدد قاب سی دی کریستال؛غیر حضوری: ثبت فایل ورد و پی دی اف پایاننامه در ایرانداک+ ارسال فایل ها به ایمیل سازمانی aheidarivand@uma.ac.ir+ تایید نهایی توسط کتابخانه (تلفن بخش: ۰۴۵۳۱۵۰۵۷۹۸)
ب. ارائه کد رهگیری پروپوزال (بعد از تایید پروپوزال از بخش پایگاه ثبت پایاننامه سایت ایرانداک به آدرس http://sabt.irandoc.ac.ir/login.aspxدریافت میشود)
ج. ارائه کد رهگیری پایاننامه (بعد از دفاع از سایت ایرانداک دریافت می شود)
د. ارائه برگ تحویل پایاننامه (فرم ۱۸)